This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E-flat diminished 9th (Ebdim9th)
Hetfield1985 Offline
Leadgitarrist
******

Beiträge: 364
Themen: 47
Registriert seit: Jun 2003
#9
 
erstmal danke für die vielen posts Wink

hab den akkord irgendwo im netz mal gelesen, in so nem interview oder was, da hat einer gesagt, wenn man den akkord spielen kann, wär man nen richtiger mann ( ;D ). irgendwie was von: \"E-flats okay, but its the diminished ninth thats the killer\" oder so. is schon nen bissi länger her und ich hab auch keine ahnung mehr, wo ich des gelesen hab, des is mir nur so wieder eingefallen.
--
\"Theory is a waste of time. Dorian modes are for technically anal boys with bad values. Make up your own music.\" - Kurdt Cobain


\"Charles Bronson tritt immer nur dann in Aktion, wenn all seine Lieben brutal abgeschlachtet worden sind.\" - Al Bundy
06-08-2003, 17:17
Suchen Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
[Kein Betreff] - von -Sascha- - 05-08-2003, 15:21
[Kein Betreff] - von startom - 05-08-2003, 15:53
[Kein Betreff] - von Die_Happy - 05-08-2003, 17:42
[Kein Betreff] - von MrPetriani - 05-08-2003, 19:06
[Kein Betreff] - von startom - 06-08-2003, 08:30
[Kein Betreff] - von Die_Happy - 06-08-2003, 12:09
[Kein Betreff] - von -Sascha- - 06-08-2003, 14:59
[Kein Betreff] - von Hetfield1985 - 06-08-2003, 17:17
[Kein Betreff] - von ghetto - 06-08-2003, 20:11
[Kein Betreff] - von startom - 07-08-2003, 11:09
[Kein Betreff] - von ghetto - 07-08-2003, 21:45
[Kein Betreff] - von startom - 08-08-2003, 10:52

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation