This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seltsames nebengeräusch!!!
BIG-STEVE Offline
Barree-Künstler
*******

Beiträge: 498
Themen: 28
Registriert seit: Jul 2002
#2
 
Hi

Kann es sein, dass die Seiten beim schwingen gegen die Bünde stoßen.
Das Problem hatte ich bei meiner E-Gitarre, deshalb hab ich die Seiten höhergelegt. !


MFG

Steve


\"...it´s better to burn out than to fade away\"
Peace.Love.Empathy\"

\"Die Musik drückt aus, was nicht gesagt werden kann und worüber es unmöglich ist, zu schweigen\"
06-07-2002, 20:28
Suchen Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
RE: Seltsames nebengeräusch!!! - von Mick - 06-07-2002, 20:17
[Kein Betreff] - von BIG-STEVE - 06-07-2002, 20:28
[Kein Betreff] - von Mick - 06-07-2002, 20:45
[Kein Betreff] - von BIG-STEVE - 06-07-2002, 21:31
[Kein Betreff] - von Mick - 06-07-2002, 21:32
[Kein Betreff] - von Skyla - 06-07-2002, 22:26
[Kein Betreff] - von Manny - 07-07-2002, 13:09
[Kein Betreff] - von Scillatschi - 07-07-2002, 14:40
[Kein Betreff] - von Mick - 07-07-2002, 16:23
[Kein Betreff] - von Skyla - 07-07-2002, 16:57
[Kein Betreff] - von Detlef - 07-07-2002, 17:59
[Kein Betreff] - von Ch@rly - 07-07-2002, 19:45
[Kein Betreff] - von Scillatschi - 07-07-2002, 23:35
[Kein Betreff] - von Mick - 08-07-2002, 10:49
[Kein Betreff] - von CHH - 08-07-2002, 11:45
[Kein Betreff] - von Mick - 08-07-2002, 13:57
[Kein Betreff] - von langenheider - 08-07-2002, 15:21
[Kein Betreff] - von der KAY - 08-07-2002, 15:49
[Kein Betreff] - von Mick - 09-07-2002, 10:21

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation